Страхоліське НВО"ЗОШ І ступеня-дитячий садок" 

Середа, 14.11.2018, 17:40

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Учням | Реєстрація | Вхід

Золоті   правила   уроку
         Для того, щоб урок для вас був повноцінним, добре запам'ятайте такі правила:

 1. Знання здобуваються головним чином на уроці.

 2. Нічого не можна залишати незрозумілим, невивченим.

 3. На уроці повинне бути повне напруження сил і уваги .

 4.Розвивайте на уроці мислення, пам'ять, спостережливість, уміння конспектувати та багато інших умінь і   навичок, без яких навчання перетвориться в працю без користі.

 5. Пам'ятайте, що учень повинен активно здобувати знання і вміння, а не чекати , доки їх подадуть у готовому вигляді.

 6. Будьте самостійними, не заучуйте, а відкривайте нові для вас істини.

 7. Не втрачайте на уроці жодної хвилини. Втрачені хвилини ведуть до втрати годин, днів, років.

 8. Розкажіть про почуте на уроці своїм рідним вдома. Перевірте себе настільки глибоко ви засвоїли матеріал уроку.

 9. Кожен урок повинен не просто давати знання, а й виховувати переконаність у необхідності готувати себе  до самостійного життя.

 10. Оволодівайте знаннями. Вони допоможуть вам знайти себе у житті!


                                                                               ЯК ГОТУВАТИ ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1.Активно працюй на уроці: уважно слухай, відповідай на запитання.
2. Став запитання, якщо чогось не зрозумів або з чимось не згодний.
3. Навчися користуватися словниками й довідниками. З'ясуй значення незнайомих слів, знаходь потрібні факти й пояснення, правила, формули в довідниках.
4. Якщо в тебе є комп'ютер, навчися з його допомогою знаходити потрібну інформацію, робити розрахунки за допомогою електронних таблиць тощо.
5. Продумай послідовність виконання завдань з окремих предметів і спробуй визначити, скільки часу тобі знадобиться для виконання кожного завдання.
6. Між уроками роби перерви.
7. Спочатку спробуй зрозуміти матеріал, а потім його запам'ятати.
8. Якщо матеріал, який треба вивчити, великий за обсягом або складний, розбий його на окремі частини й опрацюй кожну частину окремо. Використовуй метод ключових слів. (Ключові слова - найважливіші в кожному абзаці).
9. Не залишай підготовку до доповідей, творів, творчих робіт на останній день, адже це потребує багато часу. Готуйся до них заздалегідь, рівномірно розподіляючи навантаження.
10. Готуючись до усних уроків, використовуй карти, схеми. Вони допоможуть тобі краще зрозуміти й запам'ятати матеріал.
11. Складай план усної відповіді.
12. Перевіряй себе.

ЯК ПРАЦЮВАТИ З ПІДРУЧНИКОМ
 
1.Прочитай весь навчальний матеріал з метою ознайомлення із змістом.
2.Виясни значення важких слів, термінів і понять та висловів за допомогою словника, по записах в робочому зошиті.
3.Випишіть питання до вчителя, які у вас виникли в процесі роботи з текстом.
4.Розділіть навчальний матеріал на частини.
5.Визначте головну думку автора, зробіть записи у формі плану, тезів.
6.Прочитайте текст ще раз і постарайтесь переказати його по пам’яті.
 
ЯК ПЕРЕКАЗАТИ ТЕКСТ ПАРАГРАФА
 
1.Уважно прочитай текст параграфа, запитання і завдання до нього.
2.Знайди у тексті відповіді на поставлені завдання. Виконай усі завдання.
3.Запам”ятай усі терміни і поняття, які виділені у тексті курсивом або в табличці.
4.Склади план своєї розповіді.
5.Перекажи зміст тексту згідно складеного плану, використовуй у своїй розповіді нові терміни, поняття.
 
ЯК СКЛАСТИ ПЛАН ТЕКСТУ ПІДРУЧНИКА
 
1.Прочитай заголовок параграфа і подумай: який зміст закладено в заголовок?
2.Прочитай уважно даний параграф і постарайся виділити в ньому і зрозуміти нові терміни.
3.Розглянь і постарайся зрозуміти малюнки і їх частини, що відносяться до тексту.
4.Прочитай текст окремо по абзацах і визнач, про що говориться у кожному абзаці.
5.Склади план прочитаного тексту, пунктами плану можуть бути заголовки абзаців.
6.Закрий книжку, розкажи за складеним планом увесь текст, постарайся зрозуміти і запам’ятати його зміст.
7.Дай відповіді на всі питання в кінці параграфа або на запитання поставлені учителем.
 
ЯК КОРИСТУВАТИСЬ ІЛЮСТРАЦІЯМИ ПІДРУЧНИКА
 
1.Розглянь уважно малюнок (схему, таблицю…). Подумай, що тут зображено.
2.Вдумайся у назву і зміст ілюстрації. Визнач, до якої частини параграфа відноситься ця ілюстрація.
3.Визнач мету застосування малюнка (схеми, таблиці…) при вивченні матеріалу.
4.Знайди в тексті параграфа відомості, факти, які підтверджують або конкретизують зміст даної ілюстрації.
5.Розкажи при допомозі ілюстрації, які нові факти ти відкрив для себе.
 
РОБОТА НАД РЕФЕРАТОМ
 
1.З’ясувати суть обраної теми для написання реферату.
2.Скласти список літератури з даної теми і замовити її у бібліотеці (купити, запитати у товаришів чи учителя…).
3.Читаючи літературу, робити виписки цитат, основних думок.
4.Скласти список розділів, який може бути і планом реферату.
5.Продумати план реферату, основні пункти і їх підпункти, можливе його розширення.
6.Написати тексти згідно кожного пункту чи підпункту складеного плану.
7.Оформити реферат згідно плану деякі пункти якого мають певну послідовність: титульна сторінка, зміст (план), вступ, пункти, які розкривають суть теми реферату, висновки, список використаної літератури.
 
ЯК ПРАВИЛЬНО ОЦІНИТИ ВИСТУП ЧИ ВІДПОВІДЬ ТОВАРИША
 
Щоб правильно оцінити виступ чи відповідь товариша необхідно проаналізувати його за такими критеріями:
1.Правильність і повноту висвітлення питання чи теми.
2.Послідовність і зв’язність висловлювань.
3.Грамотність мови (мовлення).
4.Вміння користуватись наочними посібниками.
5.Конкретність і ясність, логічність і емоційність.
6.Вміння використовувати знання біологічних законів, наукових термінів.
7.Зв’язок теоретичних питань з практикою.
8.Наявність узагальнення, висновків, їх відповідність до даної теми.
9.Використання міжпредметних зв’язків (знань отриманих при вивченні інших наук).
 
ПРАВИЛА РОБОТИ З ДОДАТКОВОЮ ЛІТЕРАТУРОЮ
 
1.З’ясуйте суть обраної теми для опрацювання.
2.Визначте основні питання для розкриття яких недостатньо інформації.
3.Складіть список уже наявної у вас літератури з даної теми.
4.Подумайте, де найбільша можливість одержати відповідь на питання, що вас цікавить: у довіднику, наукових публікаціях чи додатковій науково-популярній літературі.
5.Використовуючи довідкову і додаткову літературу, зосередьтесь на тому, що вас цікавить: визначте біологічні поняття, суть законів, визначень, елементи теорії живих організмів…
6.Відкриваючи книжку, спершу прочитайте зміст, покажчик термінів, назв. Помітьте для себе ті, що стосуються вашої теми.
7.У залежності від мети використайте такі види читання:
- читання-перегляд, коли книжку переглядають відносно швидко, зупиняючись на окремих сторінках. Мета такого перегляду – перше ознайомлення з книгою, одержання певного уявлення про її зміст.
- вибіркове читання, або неповне, коли читають не весь текст, а тільки потрібні місця для досягнення мети. - повне читання, коли читають весь текст.
- читання з різних видів записів прочитаного.
8.Відшукавши у книзі потрібний розділ, параграф чи сторінку, не намагайтеся обмежитися побіжним оглядом, а випишіть для себе потрібну інформацію, прочитайте про суть поняття теорії, будови живих організмів, виділіть основне, складіть план прочитаного.
9.По ходу читання тексту бажано робити невеликі виписки (тези) основної інформації (числові дані, формули, приклади, основна суть…), яка вас цікавить.
10. Якщо текст доповнюється ілюстраціями (малюнок, схема, таблиця…), уважно їх розглянь. Знайди в тексті відомості, факти, які підтверджують або конкретизують зміст даної ілюстрації.
11.Якщо у тексті виявили посилання на іншу літературу, то випишіть її реквізити, щоб при нагоді знайти її у бібліотеці, книгарні для уточнення даної інформації.
12.Виписати питання, які виникли у ході роботи з текстом для подальшого їх опрацювання.
13.Скласти повний список використаної літератури.


Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Наше опитування

Як ви дізналися про нашу школу?
Всього відповідей: 17

Корисні посилання

IMG 3571 16

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0